Wednesday, November 7, 2007

Sliten nå..... Tired....

Okei. Nå er klokken 11.25 på kvelden og jeg kom nettopp inn døra. Har hatt skole i hele dag fra klokken 10 og samme i går...og dagen før...og vil være det samme i morgen... litt sliten nå, så nå skal jeg sove... måtte bare innom å skrive en hilsen først!
Har vært litt kaldt de siste 2 dagene. Faktisk nede i 13 grader. Og på vei hjem i kveld, så var det litt yr i lufta, så dette er nok høst i L.A.
Da er det godt å komme hjem til min kjære og en varm kopp te, varm seng og en tjukk katt som daffer rundt!
Fikk kort i posten idag fra Marianne..hehehe...veldig koselig å få!
Ellers har jeg en audition på lørdag, som jeg driver å forbereder meg til. Men det er helt borte i San Diego (ca 2 timer unna), og har aldri vært der før, så det kan bli spennende!
Men nå er det god natt..for nå... zzz...zovner jeg zznart ved tastaturet.... zzzz

Natti-natt!!

It's about 11.25pm right now, and I just got home from school. Have been to school since 10 am...and had the same hours yesterday...and the day before..and it will be the same tomorrow...a bit tired now, so i'm going to sleep now...just had to write a couple of words first!
It's been a bit cold the last two days. Actually as cold as about 55 F. And on my way home tonight I could feel a slight bit of rain in the air. So this has to be autumn in L.A. Then it is sooo good to come home to my darling, a cup of warm tea, a comfy bed and a fat cat!
And I had gotten a postcard from one of my best friends today! That was really nice!
Other than that, not much is happening, but I have an audition on saturday that I'm preparing for. But it is all the way out in San Diego (aprox. 2 hours from here) and I never been there before, so that could be a bit exciting.
But now I have to go to bed, 'cause I'm almost falling azzzleep...zzz..at my comp...zzzz.zzz..zzzz

Night y'all!!

3 comments:

Anonymous said...

Julie: The new upcoming star in "Days of our lives"! Vi gleda oss :P hirr hirr

Unknown said...

Håper du likte kortet mitt =)

Anonymous said...

såklart min lille trille!!! Har faktisk hengt det opp på veggen ved siden av det fine kortet som jeg fikk av dere på avskjedsfesten!!! Ser på det når jeg sitter å jobber på pc'n og da blir jeg så glad!!....og litt trist, fordi jeg svaner dere sånn!