Saturday, December 15, 2007

L.A. Connection Comedy Club!!

På vei i bussen til Mexico fikk jeg en kjempe fin telefon!!! De ringte fra L.A.Connection Comedy Club (en av de mest kjente komedie-teatrene i byen). Jeg hadde vært på audition hos de for en stund tilbake og nå ringte de og sa at jeg var hjertelig velkommen hos de!! Så nå spiller jeg på teater hver fredag fra og med 18.januar!! JIPPI!!!

On my way in the bus to Mexico I got a really nice phonecall!! They called from L.A.Connection COmedy Club (one of the most famous comedy theatres in the town). I had been to an audition at them some time ago, and now they called and let me know that they wanted me there!! So now I am on stage every friday from january 18th and on!!!! Yeahhh!!!!

8 comments:

Anonymous said...

Bra oppdatering snuppa =) KJEMPEKOSELIG å snakke med deg på telefonen!!! Gleda meg til å sjå elefanten min igjen=)

Nå sitt sammen med dei gamle å pussa sølvtøyet og høra på julemusikk. Skal sjå at julestemninga kjem om ikkje så lenge og! -8 grader ute, men fortsatt ingen snø å sjå!

Kos deg vidare i det store utland!

Anonymous said...

Oppdateeeeeeeeeeeeeeeeeeeer=)

Anonymous said...

OPPDATER!!!:-p

Anonymous said...

OPPDATER TØS!!! Det er ikkje desember lenger og du har gjort mykje som vi ikkje har fått vete enda :-p som tur til Norge!!! Første opptreden på Comedy Club!!!

Anonymous said...

Som eg lova når du var i Oslo sist... eg kjem til å be deg om å oppdatere sida di kvaaaar gong eg e inne på den =) Så, OPPDATER!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Eg erklærere herved bloggen din for "ikke-eksisterende" og død :-p

Anonymous said...

Good for people to know.

Anonymous said...

I want not concur on it. I think warm-hearted post. Especially the designation attracted me to review the unscathed story.